Vzdělávací bloky
Celá akademie je rozdělena na tři vzdělávací bloky, které reflektují výsledky dotazníků a monitoringu potřeb destinačních managerů.
Součástí každého bloku je prezentace příkladů dobré praxe od českých nebo zahraničních hostů, interaktivní workshopy, diskuze,
networking. Jednotlivé bloky mají z 50 % charakter facilitovaného sdílení zkušeností mezi jednotlivými účastníky a z 50 % obsahují vstupy profesionálů z oboru cestovního ruchu, marketingu, strategického plánování. Akademie využívá neformálně vzdělávacích technik a metod.
1
Dvoudenní setkání v Parubicicích
Strategické plánování, financování destinací, produkty cestovního ruchu
-
JAK NA STRATEGII ROZVOJE
-
FINANCOVÁNÍ DESTINACE
-
JAK NA PRODUKTY
-
VZNIK PRODUKTU ZE SPODA
-
MODEROVANÁ DISKUSE A PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Z ČR A ZAHRANIČÍ
-
WORKSHOP - VYTVÁŘÍME VLASTNÍ PRODUKT
-
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE V PARDUBICÍCH
2
Online jednodenní kurz
Online marketing a copy pro cestovní ruch
-
JAK NA TEXTY V CESTOVNÍM RUCHU
-
TEXTY NA WEB
-
TEXTY NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ
-
MĚŘENÍ V ONLINE MARKETINGU
-
TRENDY V DESTINAČNÍM MARKETINGU
-
MARKETING SMĚREM KE ČLENŮM
-
JAK NA MARKETINGOVÝ PLÁN
Online jednodenní kurz
Testování, validace, spolupráce s partnery a IC
-
TESTOVÁNÍ PRODUKTŮ A AKTIVIT
-
ZÍSKÁVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY
-
HCD
-
SPOLUPRÁCE S IC
-
SPOLUPRÁCE S PARTNERY
-
SPOLUPRÁCE S KOMUNITAMI
-
UDRŽITELNÝ CESTOVNÍ RUCH
3
PLUS NAVÍC 1X ONLINE MASTERMIND K PROBLÉMŮM V DMO