top of page
ADM2023CB (6).jpg

Vzdělávací bloky

Celá akademie je rozdělena na tři vzdělávací bloky, které reflektují výsledky dotazníků a monitoringu potřeb destinačních managerů.

Součástí každého bloku je prezentace příkladů dobré praxe od českých nebo zahraničních hostů, interaktivní workshopy, diskuze,

networking. Jednotlivé bloky mají z 50 % charakter facilitovaného sdílení zkušeností mezi jednotlivými účastníky a z  50 %  obsahují vstupy profesionálů z oboru cestovního ruchu, marketingu, strategického plánování. Akademie využívá neformálně vzdělávacích technik a metod.

1

Dvoudenní setkání v Parubicicích

Strategické plánování, financování destinací, produkty cestovního ruchu 

 

  

​​

  • JAK NA STRATEGII ROZVOJE

  • FINANCOVÁNÍ DESTINACE

  • JAK NA PRODUKTY

  • VZNIK PRODUKTU ZE SPODA 

  • MODEROVANÁ DISKUSE A PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Z ČR A ZAHRANIČÍ

  • WORKSHOP - VYTVÁŘÍME VLASTNÍ PRODUKT

  • PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE V PARDUBICÍCH

  

2

Online jednodenní kurz

Online marketing a copy pro cestovní ruch

 
  • JAK NA TEXTY V CESTOVNÍM RUCHU

  • TEXTY NA WEB

  • TEXTY NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ

  • MĚŘENÍ V ONLINE MARKETINGU

  • TRENDY V DESTINAČNÍM MARKETINGU

  • MARKETING SMĚREM KE ČLENŮM

  • JAK NA MARKETINGOVÝ PLÁN

Online jednodenní kurz

Testování, validace, spolupráce s partnery a IC
  • TESTOVÁNÍ PRODUKTŮ A AKTIVIT

  • ZÍSKÁVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY 

  • HCD

  • SPOLUPRÁCE S IC

  • SPOLUPRÁCE S PARTNERY

  • SPOLUPRÁCE S KOMUNITAMI

  • UDRŽITELNÝ CESTOVNÍ RUCH

  

3

PLUS NAVÍC 1X ONLINE MASTERMIND K PROBLÉMŮM V DMO

bottom of page